Search This Blog

Tuesday, July 6, 2010

New blog!

After nearly 1 year of living in Singapore, I finally decided to create a Blog.

Why?

To be able to exchange with the people I love from all around the world, and particularly France, my beautiful country.
Also to post things about different relevant topics : Travels, Food, Drinks, Perfumes, Friends, Activities and plenty of other subjects.
The posts will mostly be written in English, maybe sometimes in French, in order to get along with everybody. I am not an English native speaker, so please forgive me about the grammatical mistakes I will certainly do.

I hope you will enjoy reading me, I will try to update this blog and answer the possible comments as often as possible!!

So you are invited to comment on my ideas, wether to encourage me or to tell me about your disagreements...

ENJOY!!!

3 comments:

  1. Cool ! Merci pour ton blog ! Ca va me rappeler de bons souvenirs, déjà lointains !
    Continues de profiter à fond comme tu sais si bien le faire ! Ca te va très bien !
    Gros bisous !

    ReplyDelete
  2. oh yeah!! aller une autre delphine bloggeuse! bravo les filles.
    merci merci merci! depuis que dd et azz oint arreté le leur je ne sais plus koi faire de ma pause déj. enfin une distraction.

    bon courage à toi. fais nous rever!Punaise déjà 1 an ;-)

    bisous!
    take care sweety

    PS: france beautifule country!! sorry mais il n'ya pas de sable blanc en France!!

    ReplyDelete
  3. Yes les girls!! Merci vous etes mes premiers commentaires, ca assure!!

    Je vais essayer de faire qqch d'interessant avec ce nouveau blog, je pense poster qqch environ 2 fois par semaine (j'suis trop une feignasse, ce sera deja cool lol!!!)

    Bisous et take care too!!

    ReplyDelete